Thursday, August 18, 2011

Penghargaan

UNTUK PENGELOLA

Assalamu'alaikum,

Sebenarnya untuk artikel kali ini adalah lebih berbentuk penghargaan kepada pengusaha laman www.citcat.com  kerana telah mengiktiraf ulasan saya mengenai laman berkenaan pada hujung bulan Julai yang lalu.

Sesungguhnya artikel PACLING tidaklah saya jangkakan untuk mendapat perhatian sesiapa melainkan perkongsian semata. Namun pengiktirafan yang telah diberikan pihak mereka benar-benar membuatkan saya terharu. Saya yakin, penghargaan ikhlas yang diberikan akan membuatkan lebih ramai yakin dengan perisian mereka. Tidak mustahil perisian ini mampu menjangkau jumlah jutaan trafik dalam 1 atau 2 tahun mendatang. 

Diharapkan pihak citcat.com akan lebih aktif memperbaiki perisian sedia ada untuk kegunaan ramai. Saya mencadangkan untuk dimasukkan pula alihan bahasa antarabangsa yang lain seperti bahasa Arab dan Perancis. Hal ini kerana jumlah pengguna bahasa tersebut semakin meningkat saban hari dan mampu dimanfaatkan untuk urusan rasmi korporat dan juga kelas-kelas bahasa yang ditawarkan di kebanyakkan universiti samada tempatan mahupun luar negara.

Syabas dan Tahniah buat pasukan kipas-susah-mati citcat.com. Terima kasih sekali lagi kerana mengiktiraf ulasan saya yang tidak seberapa ini.

PAPARAN

Berikut adalah paparan skrin dari laman citcat.com


Sekian, Salam Hormat.

0 comments:

Post a Comment

sahutan perjuangan

 
Copyright © 2010 Mohamad Azfar. All rights reserved.