Sunday, August 07, 2011

A Moment with Imam Muda



Video diatas adalah bertujuan panaskan semangat untuk para pembaca. Apa kaitannya dengan artikel saya kali ini? Teruskan membaca.

PERKONGSIAN

Alhamdulillah…

Itulah ungkapan paling sesuai setelah selesai menjayakan “A Moment with Imam Muda” pada 16 Jun 2011 yang lalu. Sebuah program anjuran bersama oleh Mahallah Ali Representative Committee (juga dikenali sebagai Jawatankuasa Perwakilan Kolej) dan Institute for Language Advancement (IfLA), Universiti Islam Antarabangsa Malaysia.

Bertempat di Kafeteria Mahallah Ali dan penganjuran pada semester ketiga bukanlah menjadi tembok penghalang bagi AJK program untuk menjayakannya. Untuk pengetahuan, program ini berkonsepkan sesi ramah mesra antara kesemua peserta Imam Muda siri kedua bersama warga UIA.

Aturcara program dimulakan dengan sesi forum yang dikendali oleh Saudara Muhammad Sidqi Ab. Mala. Bagi memeriahkan majlis, cabutan bertuah dibuat dan 3 orang telah terpilih membawa pulang hamper yang sangat besar (bagi saya).Kemudian seperti kebanyakkan program, juadah disediakan untuk semua yang hadir ke program berkenaan. Sekalung penghargaan pada Noorazah Caterers 75 kerana sudi menjadi penaja makanan kami. Layanan yang mantop diberikan dari pihak Puan Noorazah amatlah kami hargai.

Setelah selesai menjamu selera pada malam berkenaan. Cabaran kesemua peserta Imam Muda siri kedua disahut di gelanggang Kompleks Sukan Lelaki (Stadium Saidina Hamzah), UIAM. Perlawanan persahabatan futsal menyaksikan persaingan sengit antara MRC Ali-CELPAD dan Imam Muda 2-Crew. Kedua-dua pasukan menunjukkan semangat kesukanan yang tinggi dengan mempamerkan aksi cemerlang. Ecece…macam beria benar je. Apapun, pasukan tuan rumah (MRC Ali-CELPAD) berjaya menutup malu apabila berjaya menewaskan pasukan Imam Muda-Crew dengan keputusan 8 berbalas 7. Bagaimana boleh begitu banyak? Anda faham-fahamlah ye. Hihi.

Disini, saya kongsikan beberapa gambar program yang berjaya dirakamkan.

Salam Hormat.

ANTARA PAPARAN MENARIK

Poster Program Berkenaan






 Sesi Soal Jawab



 Blogger sukapisang dan bawangungu turut hadir memeriahkan majlis


 Wajah ceria selepas perlawanan


 Blogger muhammadsidqi selaku moderator forum

 Pengetua Mahallah Ali Ibn Abi Talib - Ustaz Fauzi b. Muda

 Antara Pemenang cabutan bertuah.

 Penulis mempengerusikan majlis


0 comments:

Post a Comment

sahutan perjuangan

 
Copyright © 2010 Mohamad Azfar. All rights reserved.